Nuffnang's ads

Tuesday 25 June 2013

Haze.

Assalamualaikum and hi 

Uols pa kabar,iols alhamdulillah sihat. Tapi agak malas nak update belog ini kerana saya malas dan malas. Ish nak kena terajang ke apa?

Banyak perkara yang telah dan sedang berlaku di persekitaran kita. Tetapi tidak sepat untuk dikongsikan kepada uols di luar sana. Almaklumlah,hidup di alam parenthood ini,agak kebusyan. Di tambah lagi dengan tiadanya lap top. So terserlah kepayahan untuk mengupdate disitu!

Ok,cukup. Then back to the story.. Haze atau pun jerebu sedang melanda dengan teruknya dari indonesia sehingga ke malaysia. Heee. Mata pedih la bila kat luar. Da macam kat Genting aku rasa. Tp kat Gemting tu fresh air,yang kat sini,busuk semacam je. Tp alhamdulillah kita masih bernafas seperti biasa,walaupun terpaksa menggunakan mask. Tssskk.

Tapi tadi hujan kat KL bak hang. Hujan turun dengan lebatnya,walaupun kejap aku tetap bersyukur. Kerana selepas hujan tadi,langit pun bertukar jadik cerah,warna biru gitu. Hewhew. Terasa seperti dah lama tak menghayati keindahan ciptaan ALLAH SWT. Astagfirullah. Syukur Ya ALLAH kerana engkau telah menurunkan rahmat hujan ke bumi malaysia ini. Semoga rahmatmu turun jugak di tempat lain yang kena jerebu itu. Amin.

P/s : model tudung dan pakaian muslimah dicari untuk my shop. Kindly email to gelaicouture@gmail.com ur detail or portfolio.

P/s lagi : tunggu giveaway is coming to you.

Till then,take care people. Jangan lupa pakai mask ok! Wassalam.

No comments: