Nuffnang's ads

Tuesday 2 April 2013

My Humairah turns 1years old.

Nampak tajuk entri yang pertama kat atas ni?

Nampak nampak?

Hokay,nampak kan. Hahahaha. Jahat.

So I nak claim her birthday present dia dari korang. Ada tak? Confirm ler xde kan. --'



Dear Humairah. (when u read this,u a bigbig girl now sweetheart)

Mummy amat teramat menyayangimu. I'm so excited to having you. I'm feel so blessed. Syukran ya الله for this gift. Kurniaan yang tidak akan pernah di sia-siakan. inshaALLAH. Amin. Kehadiran mu penyeri hidup mummy walaupun banyak dugaan yang melanda diri mummy,tetapi mummy amat mensyukuri kehadiran mu. Mummy bukan la seorang ibu yang hebat dan baik. Tetapi mummy akan sentiasa mencuba untuk menjadi seorang ibu yang terbaik dan terhebat untukmu.

Humairah sayang,mummy sentiasa mendoakan yang terbaik untukmu,dan inshaALLAH,akan sentiasa melakukan hal yang terbaik untukmu. Semoga Nur Khalisah Humairah akan membesar menjadi seorang wanita solehah,insan berguna dan anak yang terbaik. Im so in love with you baby. Mummy minta maaf kerana tepaksa membesarkan mu sendiri tanpa kasih sayang seorang ayah. Bila besar nanti,kau pasti mengerti.

Semoga di ulang tahun mu yang pertama ini ALLAH berkati kehidupan kita,panjangkan usia,di murahkan rezeki,dilimpahkan kasih sayangNya. Di sihatkan tubuh badan. InshaALLAH. Amin"

Selamat ulang tahun yang pertama sayang.







No comments: