Nuffnang's ads

Wednesday 30 January 2013

my baby girl ♥

Assalamualaikum 

Selamat petang korang :) Rindu la kat belog ai ni. Yela,dekat seminggu kot tak berhapdet. Lama x jengah belog akak ni. Erm,hari ni da 30th January and tomorrow is end of this month. And we go to february. Cepat masa berlalu noks. Jap lagi anak aku da nak cecah setahun,setahun ok! Sebab akak mention besar-besar kat situ,kerana ai nak collect present daripada u'ols semua. Haha,tak sabar,tak sabar *tiru lisa dlm filem istanbul aku datang* cute sehh. ok diam. Ai memang excited dan teruja nak buat befday my baby girl. Humairah mommy loves u (mcm la ank aq pandai baca belog kan) *hampeh je*  Lari daripada tajuk kejap kan. 



see my daughter. baru 10 bulan ni. cute like her mummy right :b
1 months to go my first birthday :)



Now she's 10 months old. And she's now can walk 2-3 steps. Then jatuh bangun sendiri. The best things,dia tidak mudah berputus asa,if dia nak ambik something yang jauh dr dia,dia akan merayap, merangkak,berjalan,jatuh jalan lagik untuk sampai pada benda yg dia nak tu. And plg comel bile dia buat muka geram xdpt nak berdiri lagik. haha. 

Alhamdulillah dapat update entri hari ini. Ya allah aku sangat bersyukur atas kurniaan mu terhadapku ini ya allah. Syukran ya allah. Next month is her 1st birthday,semoga membesar dengan cerdik dan pintar serta menjadi anak yang solehah sayang. mumy sayang humairah sangatsangatketat.  Nanti bila anak aku da besar dia akan jadi pembaca tegar blog mummy dia,kan. hihihi. Dan dia pun akan jadik blogger macam aku. hehehe *perasan lebih kat situ,cepat muntah. hihi.

terima kasih baca blog saya ♥.

No comments: